אל האינסוף ומעבר לו

יום הרכיבה השלישי בשביל האופניים של ישראל התחיל בהתעוררות קשה בצימר המפנק בכפר ברוך. כשהלכנו לישון חשבנו שנגיע ביום הרכיבה הבא עד חוף דור ובו נישן, אך לאחר התבוננות במפות הבנו כי ביננו לבין עיר האורות חדרה מפרידים רק כ-50-55 ק"מ. טיפול קטנטן באופניים הביא לתחילת יום חלקה יחסית ורכיבה שקטה ליד נחל צבי וקישון.

לאחר שפרצנו דרך עדר של פרות המשכנו במעבר דקיק וכמעט חסר יציבות על רצועת בטון וצינור מים. אחרי שעתיים כבר היינו בצומת התשבי ולאחר פגישה מעודדת עם שני רוכבי אופניים המשכנו לתוך השביל הצמוד לכביש ואדי מילק (להלן "שביל החלב") מסתבר שלא רק ליד מנחמיה יש עליות אלא גם ליד הישוב אליקים רצו כמה, אז הם קיבלו. ועוד איזה עליות! הבעייה הכי גדולה בהן הייתה, לעלות!

מאבק קשה בחול ואבנים מתדרדרות השתלם בסוף כי הגיעה הפסקה. התאוששנו והמשכנו לתדלוק בתחנת הדלק במחלף אליקים ומשם המשכנו בצמוד לשטח האש על השבילים המובילים מערבה. לאחר ירידה מהירה ביותר הסתבר שיגאל נפצע מאבן או עב"מ כלשהו שהושלך לרגלו וגרם לו לחתך עמוק. צוות מד"א הוזנק ותוך שניות פתחנו את ערכת העזרה הראשונה וחבשנו אותו.

יצאנו להפסקת צהריים ושינה עמוקה של שעה והמשכנו בעליות וירידות מטורפות בדרך למחצבת שפיה וכביש 4. את החלק האחרון של היום עשינו ברכיבה בשדות עד לג'יסר א זרקא ומשם לחוף הים עד לקיסריה ולחדרה. בסיכומו של יום: היה אינטנסיבי!

נתוני היום:

מרחק: 68.16

זמן רכיבה נטו: 5:51

מהירות ממוצעת 11.6 קמ"ש

מהירות מקס': 39.4 קמ"ש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף
Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin

Watch out! Hamami is watching you

תודה לדביר, חברינו היקר בגולה, על העזרה הרבה בהקמת הבלוג, ועל אחסונו ברשת Horef.net, ועל התמיכה הנפשית מעבר לים. (בתמונה למעלה זה לא דביר...)