אל האינסוף ומעבר לו…ומעבר לו..ומעבר לו..

קמנו ליום רכיבה שידענו שיהיה ארוך, במלון הייתה ארוחת בוקר (כמובן עם חזיר) שמילאה אותנו יפה יפה. כמה ארגונים אחרונים, יציקה ויצאנו לדרך.

עלינו על ההתחלה על ה-NCN, דרך המלך המובילה לאברדין. ידענו שאברדין ענקית ולא חששנו למקום לינה ללילה. הדרך הייתה יפה מאוד, אך גם ארוכה ומפותלת ולפעמים היתלה בנו והורידה אותנו בירידות רציניות ומהירות שאח"כ הסתברו כעליות מהגהינום. עד הצהריים עברנו כ-45 ק"מ, עצרנו לאכול בשום מקום באיזו תחנת אוטובוס את ארוחת הצהריים הרגילה שלנו, והמשכנו לדרכים כפריות יפות, שבאמצען עצרנו לאכול את הקורנפלקס שלא ניצלנו כי הייתה ארוחת בוקר במלון.

הדרך עוד הייתה נראית ארוכה כי אברדין לא הראתה אותות שהיא מתקרבת. בסביבות השעה 19:00 כבר היינו בשכונות הדרומיות של אברדין ואספנו כמה כתובות להוסטלים אופצינליים. מה שלא ידענו זה שבדיוק מתחילים את הלימודים. עשינו קניות בסופר מקומי לכל מקרה שלא יהיה ונסענו לכיוון מרכז העיר לחפש מקלט ללילה.

לאחר רכיבה גם כן ארוכה בתוך העיר, במהלכה תום החליט לבקש הכוונות דווקא משיכורים, מצאנו הוסטל של HI במחיר סביר, רק כמובן שהיה מלא עד אפס מקום לחצי שבוע הקרוב, ומשם המשכנו לעוד כמה הוסטלים/מלונות לנסות למצוא מפלט.
להפתעתנו, הכל היה מלא!! מסתבר שלקראת פתיחת הלימודים, כל הסטודנטים והתלמידים ישנים בכל המלונות, בתי ההארחה וההוסטלים במקום שיהיה לנו מקום.. זאת בעיה, כי לפתוח אוהל אפשר רק כ-10 ק"מ מחוץ לעיר ורכבנו מספיק היום.. ואז הגענו לרחוב בתי ההארחה, היו שם איזה 10! אבל גם שם הכל היה מלא!! מה עושים?? אז מצאנו מלון שאיכלס אותנו בחדר יחיד+חדר זוגי במחיר של 100 פאונד shait! אבל לא היתה ברירה, אז זרמנו עם זה.. עכשיו, אחרי 118 ק"מ, היינו ממש רעבים ולא נתנו לנו לבשל במלון, אז אכלנו ארוחה בריאה מאוד במקדונלדס, ארוחה ענקית של אחרי יום קשה מאוד, חזרנו למלון והתרסקנו על המיטה, כן כן, בלי מקלחת חוץ מתום ופשוט נחרנו לישון.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף
Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin

Watch out! Hamami is watching you

תודה לדביר, חברינו היקר בגולה, על העזרה הרבה בהקמת הבלוג, ועל אחסונו ברשת Horef.net, ועל התמיכה הנפשית מעבר לים. (בתמונה למעלה זה לא דביר...)