חרא ב-LEVEN

אחרי נסיונות שכנוע עצמיים רבים, הצלחנו להעיר את עצמנו באוהל, מזג האוויר היה קפוא בחוץ וכלב נבח עלינו וחשבנו שהוא עוד שנייה קורע מאיתנו את האוהל עד שאשה אחת צעקה:
Jonsey! Come here!

התחלנו להתרארגן וקיפלנו את כל הציוד ולאחר מכן נסענו לתחנת הדלק שהיינו בה לילה לפני כן ותדלקנו ארוחת בוקר עם קורנפלקס וחלב. התחלנו להצפין ונסענו לאורך ישובים רבים וכפרים קטנים וציוריים. חיפשנו גז ואנשים הפנו אותנו לחנות בשם פוקוס וכשהגענו לשם הייתה רק רביעיית בלוני גז. אז קנינו. שיהיה. רק רצינו לבדוק אם הבלון מתאים ומסתבר שלא. החזרנו את הבלונים והמשכנו בחיפושים. הרכיבה הייתה לאורך שפת הים וצהריים עשינו ב-לבן באמצע מדרחוב הומה אנשים. השמיים מאז הבוקר התמלאו בעננים וחשבנו שאוטוטו יורד עלינו גשם.
לאחר ההפסקה עלינו על כביש יחסית סואן וחיפשנו איך להתחמק ממנו. אילתרנו מסלול חלופי בעזרת המפות ורכבנו אל עבר נק' הביניים של אותו היום ST. ANDREWS

בדרך תפסנו את אחד הבחורים כדי לשאול אותו כמה יצא במשחק של הפועל תל-אביב נגד סלטיק מגלזגו שבסקוטלנד. הבחור מילמל כמה מילים, נפלו לו שתי שיניים ואז הוא אמר שיצא 2-1 SHAIIT….
היעד המקורי היה להגיע לDUNDEE אך לקראת שעות אחר הצהריים היה זה נראה רחוק מכדי להיות מציאותי. כשהגענו לפאתי סט. אנדרוז התחלנו לחפש הוסטלים ובדקנו את אחד ההוסטלים שהיה ברשימותינו, הוא היה מלא עד 0 מקום. הבחור הפנה אותנו לעוד הוסטל שהיה באזור, וכשהגענו לשם גם הוא היה מלא. נשארנו שוב עם האופצייה האחרונה ועשינו קניות והקמנו אוהל בתוך פארק.

זה היה סדר ראש השנה שלנו, עם יין, האגיס (המאכל הלאומי, כמו בשר טחון), בשר בשימורים וספגטי בשימורים. הלכנו לישון שבעים ועייפים.

4 תגובות

  1. חחחח המאכל הלאומי שלהם אצלנו זה טיטולים (האגיס)! תום תכין לנו כשתחזור. הכלב עשה לכם התקף לב? אתם נראים מאוד מרוצים מהדרך שעשיתם ויש עוד הרבה אבל אתם תעברו את זה כמו גדולים =]
    נמשיך להגיב ולהתעדכן =]

  2. אני שמחה מאוד שהגעתם בשלום ושהציוד הגיע בשלמותו!!
    מהחוויות שאתם מספרים נראה שאתם הולכים ומסתגלים למקום וזה מצוין !
    תמשיכו להנות, לתעד ולצבור חוויות!
    תום- התמונה שלך מהממממממתתתת!!!
    איתי- משקפיים חדשות? (-:
    יגאל- צריך טרמפ?

  3. דור- הכלב לא עשה לנו התקף לב.. בקושי התעוררנו כשהוא נבח… נכין לכם טיטולים ממולאים כשנחזור..

    הדר- המשקפיים של איתי חדשות- טצחנננניק
    ויגאל כבר הסתדר עם האופניים..

    אמא- אין צורך להביע כזרת סולידריות… מספיק רק לדמיין…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף
Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin

Watch out! Hamami is watching you

תודה לדביר, חברינו היקר בגולה, על העזרה הרבה בהקמת הבלוג, ועל אחסונו ברשת Horef.net, ועל התמיכה הנפשית מעבר לים. (בתמונה למעלה זה לא דביר...)