חשיפה ראשונה: המסעון הבא- שביל ישראל לרוחב!

 

שלום קוראים וקוראות יקרים!

לאחר העדרות ארוכה יחסית אנחנו חוזרים לעדכן מעט וגם נהיה יותר זמינים במייל שלנו ([email protected]). התכנון הבא שלנו לרכיבה "ארוכה" (יותר מיום אחד) הוא שביל ישראל לרוחב (ככה אנחנו קוראים לו) או בשפת הוגי השביל- שביל מים אל י-ם. התכנון של הוגי השביל, קק"ל, הוא לבצע אותו מת"א ולסיים בירושלים. אנחנו מתכננים לעשות אותו בדיוק אותו דבר, רק הפוך. גם בגלל שצריך פחות כושר ופחות מאמץ (עברנו את הימים שבהם חיפשנו רק אתגרים), אבל הסיבה היותר חשובה היא העובדה שניתן לסיים בים!! להגיע לחוף, לזרוק את האופניים ולקפוץ לים. כן כן, בדיוק כמו שעשינו בשביל ישראל.

מפת שביל ישראל לרוחב

אל נקודת ההתחלה נגיע בתחבורה ציבורית, נבלה קצת בירושלים ונתחיל ביום שלמחרת לרכב לכיוון ת"א. אורך השביל הוא כ-125 ק"מ, או קצר יותר כפי שרוכבים שכבר רכבו אותו מעידים, מה שאמור לארוך כ-3 ימים של רכיבה רגועה.

למי מכם שיש לו המלצות על מעיינות בדרך מוזמן להמליץ לנו עליהם!

http://www.kkl.org.il/KKL/advanced_template.aspx?id=24446

זהו האתר של קק"ל שבו יש מידע מורחב על השביל, מפות GPS שאפשר לטעון ב-GOOGLE EARTH והסברים נוספים על השביל בכיוונו המקורי.

אנחנו נעדכן מהשביל ועד אז – אתם מוזמנים לשלוח לנו הצעות, מוזמנים להתייעץ איתנו וכמובן מוזמנים לרכב ולשתף!

נ.ב. בקרוב! סרט סיכום שביל סקוטלנד! מהנחיתה ועד להתהפכות!

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף
Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin

Watch out! Hamami is watching you

תודה לדביר, חברינו היקר בגולה, על העזרה הרבה בהקמת הבלוג, ועל אחסונו ברשת Horef.net, ועל התמיכה הנפשית מעבר לים. (בתמונה למעלה זה לא דביר...)