יום חופש גשום

היום, ביום החופשי שלנו, החלטנו לקום מוקדם, להתקלח וללכת למצוא מקום ללילה בשעה מוקדמת כדי שלא ייתפס הכל ואז להסתובב בעיר ולאכול.

אז הכל הלך כמתוכנן חוץ מהקטע של למצוא מקום, עדיין הכל היה מלא והמקום היחיד שמצאנו היה בית הארחה במרחק לא קצר מהמלון וכמעט באותו מחיר, אז אמרנו שכבר עדיף להישאר במלון, אבל אז הוסבר לנו בנימוס שאין מקום אז אנחנו צריכים לעוף משם, אז הלכנו על בית ההארחה שמצאנו שבמקרה יש בו מקום כנראה כי הוא די רחוק מהמרכז.


התמקמנו ויצאנו לחפש משהו לאכול, מצאנו מסעדה (הראשונה שראינו) חביבה מאוד שמזמינים בה בקופה ואז מביאים לנו את האוכל וכבר שילמנו מראש, נוח מאוד, אכלנו טוב ושתינו בירות וחזרנו לחדר, כי אמרו שאמור להיות מבול היום..
אז מבול לא היה, אבל היה אינטרנט ויגאל היה יכול להפסיק לרגע את הדיאטה שלו, תום גלש גם קצת ואיתי נח לו בצד, עד שכולם למדו ממנו ופשוט הלכנו לישון קצת עד הערב. קמנו אחרי שלא ממש ירד מבול אבל היה קצת רטוב והלכנו… לאכול, הלכנו והלכנו והלכנו ולא מצאנו שום דבר פתוח עד שהגענו שוב ל-מקדונלדס! הפעם לא ישבנו כי היה מפוצץ אז לקחנו לדרך ותפסנו מונית כי זו היתה הליכה ארוכה. עכשיו מה יפה פה? במונית, איתי ישב איפה שבד"כ הוא יושב כשהוא נוהג- מקדימה בצד שמאל, רק שהפעם הוא לא נהג, הנהג מונית נהג אבל הוא ישב בצד ימין! מה זה קשור?? היתה חוויה מעניינת, הגענו לחדר, אכלנו והלכנו לישון בכבדות.

2 תגובות

  1. הבנתי שיש לכם תקלה לא פשוטה..אני מקווה שתצליחו לפתור אותה! העיקר שאיתי בסדר ושאתם בריאים ושלמים..(קצת דיבורים של סבתא..אבל זה באמת מה שהכי חשוב!)

    בהצלחה!!

  2. עכשיו מה יפה פה.. :]
    אתם נראים בתמונה עייפים ומרוצים, חוץ מיגאל שנראה מממ.. מרתיע

    תנו בדוושנות גם בשביל רזי שבארץ הקודש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף
Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin

Watch out! Hamami is watching you

תודה לדביר, חברינו היקר בגולה, על העזרה הרבה בהקמת הבלוג, ועל אחסונו ברשת Horef.net, ועל התמיכה הנפשית מעבר לים. (בתמונה למעלה זה לא דביר...)