יש גם ימים יפים וקלים יותר

חייבים להמשיך לרכב? כנראה שכן.. בחדשות של היום הקודם ראינו שיש רוחות מערביות במהירות של בערך 100 קמ"ש, לא בדיוק הדבר הכי מלבב שאנחנו מחכים לו אבל יש עוד ויסקי לפנינו אז צריך לפדל ולא להתפדל. הרוחות לא איחרו לבוא ועוד כשהיינו ביציאה מאברדין הרוח היכתה בנו קשות בפנים. המשכנו ברכיבה קשה יחסית ופנינו מערבה לדאף טאון ולארץ הויסקי. הדרך הייתה יפה ומלאה בשדות כמו בד"כ.

עברנו ליד ישוב אחד גדול או שניים והגענו ליעד היומי ב15:00- הרבה לפני מה שציפינו. אמרנו שנתקדם עוד מערבה כדי שביום לאחר מכן יהיה לנו מעט לפדל לפני דאף טאון, בירת הויסקי של מחוז מוראי. המשכנו כ-10 ק"מ נוספים והגענו למקום בשם MOSSAT שבו היו בערך 5 בתים. שאלנו את אחת המשפחות אם אפשר לישון בחלקת הדשא שלה אבל הם אמרו שיש להם כלבים ושאנחנו לא יכולים לישון אצלם. הם הפנו אותנו לאתר קרוואנים לא רחוק וכשחיפשנו אותו מצאנו חלקת דשא/יער קטנה שהייתה מספיק גדולה כדי לפתוח עליה אוהל ולהעביר עליה את הלילה.


הכנו פסטה ותו"כ הכנתה הגזייה הפסיקה לפעול. לאחר כמה דקות הגזייה הסכימה להמשיך לשתף פעולה וסיימנו את הכנת הפסטה עם הרוטב והטונה.

סיימנו בנוסף כמעט כיכר לחם שלמה והלכנו לישון כשבחוץ רוחות חזקות מאוד, אופטימיים לקראת היום הבא… ארץ הויסקי!

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף
Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin

Watch out! Hamami is watching you

תודה לדביר, חברינו היקר בגולה, על העזרה הרבה בהקמת הבלוג, ועל אחסונו ברשת Horef.net, ועל התמיכה הנפשית מעבר לים. (בתמונה למעלה זה לא דביר...)