לא צריך חוט ומחט (בשביל לתפור..)

יום רכיבה אחד לפני האחרון. בידיעה הזאת קמנו בבוקר- חלקנו יותר מאמינים בה וחלקנו פחות. כמו שאמרנו, קמנו בצימר האירוח בצופר ויצאנו, שוב, לכיוון ציר המעיינות. אחרי 2 ק"מ של נסיעה הגענו לציר המסומן אדום והתחלנו לרכב דרומה וכנראה בפעם הראשונה זכינו לראות את הזריחה ולא לצאת אחריה. רכיבה בשעות הבוקר המוקדמות (6:00) מומלצת ומאוד יעילה.

נסיענו בדרך שעולה ויורדת בהררונים קטנים ועושה הרבה תפירות גובה וכרגיל כל שעה עשינו הפסקה- פעם לאנרגיה עם חטיפים וקרקרים ופעם בשביל קרם הגנה. עד הצהריים ייעדנו לעצמנו להגיע ל-"ק"מ ה-101" ולעשות את הפסקת הצהריים שם.

כ-40 ק"מ היו המרחק מתחילת היום ועד להפסקת הצהריים, מרחק מכובד ביחס לכל יום רכיבה שהיה (פרט ליום שנסענו בכביש), בעיקר בזכות הדרך המתונה יחסית והחלקה יחסית (גם מבחינת תוואי וגם מבחינת תקלות- רק פנצ'ר אחד של יגאל). איך שהגענו לכושי רימון שאלה אותנו אחת המקומיות: "כמה קילומטרים?" אמרנו ש-700 והיא מבחינתה הציעה לנו את עזרתה והסתלקה מהמקום. את הפסקת הצהריים ניצלנו להזמנת מלון באילת. גילינו שהמלון הקבוע שלנו- "רביירה", תפוס והתחלנו במירוץ נגד הזמן למצוא מלון.

לא נחנו עד שמצאנו את מבוקשנו ואכן מצאנו מקום באותו מלון. ככה זה, אם ממש רוצים מוצאים. המשכנו את דרכנו בשביל לאורך כביש הערבה- שביל ארוך ארוך וגם הוא עולה ויורד לרוב, שהוביל אותנו לאורך עוד 30 ק"מ עד ליעד היומי- הישוב "יהל". שעון האור הראה עוד 50 דקות לחשיכה ובתוספת לירח שעמד לעלות החלטנו להמשיך לישוב הבא כדי שביום הבא לא נצטרך להכנס לשעות החום ולרכב.

הישוב הבא שעמד בתור לארח אותנו היה "לוטן". אחרי נסיעה מהירה מאוד, חלקה בעיקר באורו של הירח, הגענו לכביש הגישה של הישוב וראינו לא רחוק מאיתנו אורות של ישוב נוסף. בדקנו מהו הישוב והסתבר ש"קטורה" הוא שמו. בהתחשב בכך שכביש הגישה ללוטן אורך כ-קילומטר, החלטנו לבדוק את קטורה בהנחה שהמרחק ביננו לא גדול יותר מ-2 ק"מ וגם יקדם אותנו קצת יותר למחר.

הגענו תוך דקות לישוב, נכנסנו ואחרי בירורים הסתבר שעוד רבע שעה סוגרים את הצרכנייה. עטנו על הצרכנייה ולקחנו מים  (נאלצנו  לוותר על תפנוקים נוספים עקב חוסר במזומנים.. ככה זה ש-90% מהישובים שאתה עובר בהם לא מקבלים אשראי) מינרלים וזזנו לבדוק חדר. מחיר החדר גם עלה על יכולתנו ולאחר מחשבות קצרות על אוהל בישוב הצלחנו  להוריד את המחיר למזומננו והגענו לחדר חביב לישון את לילנו האחרון לפני העיר הגדולה.

נתוני היום:

מרחק: 81.83 ק"מ (100% שטח)

זמן רכיבה נטו: 7:02 ש' (שיא חדש)

מהירות מקס': 32 קמ"ש

מהירות ממוצעת: 11.6 קמ"ש

3 תגובות

  1. סחטיש, אנחנו מתראים באילת בקרוב. רק דבר אחד מטריד אותי, כשלחצתי על הטאג "תחת" ציפיתי למצוא משהו אחר.
    איגי, לטיפולך.
    אוטוטו באילת איתכם, פרסי.

  2. אחלה של תמונות!!
    נראה שהקירבה לאילת חידשה לכם את הכוחות וקמתם מוקדם יותר (-:
    אין עליכם, יצאתם גדולים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף
Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin

Watch out! Hamami is watching you

תודה לדביר, חברינו היקר בגולה, על העזרה הרבה בהקמת הבלוג, ועל אחסונו ברשת Horef.net, ועל התמיכה הנפשית מעבר לים. (בתמונה למעלה זה לא דביר...)