עוגה עוגה עוגה

במעגל נחוגה, נסתובבה כל היום עד אשר נמצא מקום- שכבר היינו בו! אבל על זה בהמשך..
אחרי השינה המדהימה במקום הקסום שמצאנו, התעוררנו לקורנפלקס וקפה שחור בפעם השנייה בתוך יומיים. אחרי ההתארגנות הלכנו לבקר את שכננו- GLEN GRANT. הסיור שם היה מעמיק יותר, העשרנו את ידיעותינו ואז גילינו לתדהמתנו שויסקי מוהלים במים. מהילה משמעותית. הויסקי יוצא מהחבית בסביבות 59-60 אחוז אלכוהול ולאחר מכן מוהלים אותו במים עד שיגיע ל-40% אלכוהול, פחות מ-40% לא יכול להיקרא ויסקי…
לאחר הביקור נסענו לאלגין שם הופתענו לראות אחידות בבתי הישוב הקטן, כל הגגות אפורים וכל הקירות אפורים. בתוך העיירה נווטנו את עצמנו למזקקת GLEN MORAY. כשהגענו למזקקה התאכזבנו לגלות שהסיור הבא רק ב-2. השעה הייתה 12:40. שאלנו אם הסיור הבא רק ב-2 ואמרו לנו שיוציאו לנו עכשיו סיור. עשו לנו סיור מקיף ומוסבר היטב. במהלך הסיור נתנו לנו להריח מהחבית לאחר שמוסיפים את השמרים לחיטה. המדריכה הזהירה אותנו שהריח חריף ואנחנו נעוף אחורה. אף אחד לא האמין לה ובתור אחד אחרי השני עפנו אחרי שהרחנו את הריח החריף שיצא מהחבית הענקית.
אחרי הסיור יצאנו לדרכנו לניירן ואז לאינברנס. חיפשנו את ה-NCN ונסענו על הכביש המוביל ל-NAIRN עד שמצאנו את השביל ועלינו עליו. נסענו עליו כחצי שעה עד שגילינו צומת T ללא שילוט לכיוון שעלינו לרכב אליו. ניחשנו לפי השילוט שעלינו לפנות שמאלה ואכן פנינו בכיוון זה. אחרי כ-5 ק"מ הגענו לצומת שבה יש שילוט לאלגין והתברר שאנחנו 2 מייל משם. מה שאומר שעשינו סיבוב! הבנו פתאום שכל הזמן הזה עשינו סיבוב ענק מסביב לאלגין וחזרנו בדיוק לאותו המקום שיצאנו ממנו. אחרי שיצאנו מהבאסה רכבנו שוב באותה הדרך ולא עלינו על שביל ה-NCN ורכבנו תוך כדי שאנחנו עוברים ליד חוות פרות ושדות חרושים. הגענו ל-FORRES, עברנו אותה ובחסות החשיכה הגענו ל-NAIRN. העיירה לא הייתה נראית בהתחלה משהו אבל לאחר ששאלנו אישה הבנו איפה איזור המרכז ונסענו לשם לעשות קניות אוכל. עשינו קניות מקיפות ליום שלמחרת, קנינו גם אוכל מוכן כדי שיהיה לערב- כי היה כבר מאוחר. הלכנו לבדוק לגבי לינה ומצאנו מקום B&B. תום נכנס לבית, לא מצא אף אחד שנמצא בבית אבל כל מכשירי החשמל היו דלוקים..משהו מוזר.. המשכנו לחפש ומצאנו שני בתי הארחה צמודים. הלכנו לבדוק אותם- באחד לא היה מקום ובשני היה מקום לשני אנשים ולשלישי ארגנו מזרון ממיטה שלישית.

אחלה של שירות. פתחנו את האוכל שקנינו ממסעדת הבני דודים הכורדים ואכלנו בהנאה, התקלחנו והלכנו לישון.